Eminem - Dr. West (Skit) - [Türkçe Çeviri + Açıklamalı] - Eminem Turkey | Eminem Hakkında Haberler, Çeviriler, Videolar

Breaking

26 Şubat 2014

Eminem - Dr. West (Skit) - [Türkçe Çeviri + Açıklamalı]


Çeviri bana aittir. Alıntı değildir. Çalmayın, ibneliğin lüzumu yok. Bu skit'in çevirisi ilk defa bizde!

Çeviri: Emin Demircan 

+ Doktor

- Eminem

i temsil etmektedir. 


Eminem, hastaneden taburcu olmaktadır ve doktorla konuşmaktadır ancak doktorda bir gariplik vardır. Garip konuşmaktadır ve Eminem bunu yavaştan fark etmektedir. Sonrasında doktorun aslında Eminem'in kafasını meşgul eden şeytan (yani Slim Shady kişiliği diyebiliriz) olduğu ortaya çıkıyor. Aslında oldukça acı bir skit bu, Eminem'in hap bağımlılığı zamanında yaşadıklarını anlatmaya birebir.

My Darling şarkısı, Dr. West skit'inin bittiği yerden devam eder. Bu skit'den hemen sonra My Darling'i açarsanız bağlantıyı anlarsınız.


Dr. West (Skit)


+ Günaydın Marshall 

- Günaydın Doktor 

+ Bugün taburcu oluyorsun, nasıl hissediyorsun bakalım? 

- Tedirgin 

+ Endişeli mi? 

- Peki, eve geri dönmekten ve gerçek dünyaya tekrar karışmaktan tedirginim, gerginim 

Gergin misin? Ah hadi ama Marshall sen koca adamsın, küçük bir bebek gibi konuşuyorsun. Bir sponsor bulabildin mi? 

- Yok daha değil, yani, şey, geri döndüğümde..... 

+ Bulmuşsan bulmuşsundur bulamamışsan bulamamışsındır boşver bunu şimdi. (Bir terapi doktorunun demeyeceği bir cümle.)  

- Ahh evet, yani, önce görüşmelere başlamam lazım ve.. Bekle, ne dedin sen? (Önce normal bir şekilde cevap verirken sonrasında doktorun dediği şeyin garipliğini fark ediyor.)

+ Bak kesinlikle illa görüşmelere gitmek zorunda değilsin. Bu senin o yoğun programına uyması şart olan bir gereksinim değil. Yoğun ve meşgul bir adam olduğunu biliyoruz. (Doktor kıvırmaya çalışıyor, aslında şeytan olduğunu fark ettirmemek için.)

- Ama ben ciddiyetin en önemli şey olduğunu düşünüyordum

+ Ee başka ne düşünüyorsun? 

- Aah şey, önce adımları pratik edip öğrenmeliyim, sonra da uygulamalıyım.  

+ Adımlar? 

- Evet, adımlar. 

+ Çok fazla adım var değil mi? 

- Evet 12 tane. *1

+ Tanrım! Ben bile hepsini bilmiyorum. (Bir doktor tüm dünyanın bildiği ünlü 12 adımlı rehabilitasyon programını bilmediğini söylüyor.)

- Ciddi misin sen?  (Eminem, bu işteki garipliği gittikçe daha fazla sezmeye başlıyor.)

+ Neyse, başka bir şey? 

- Aa şey bir sorum daha var. Umm, yani eğer olur da kendimi herkesin içtiği bir ortamda bulursam ve insanlar beni bir taneden bir şey olmaz şeklinde içmeye zorlarsa... 

+ Bir içki al  (Doktor iyice saçmalıyor.)

- Ne? 

+ İçki al, kafan iyi oluncaya dek

- Kafam iyi oluncaya dek mi? Dostum, bir içmeye başlasam bunun neye yol açacağını biliyorum.

- Ne, bunları mı kastediyordun? (Hap kutusunu sallıyor. Artık sahte doktor görünüşünden çıkıyor ve asıl şeytan halini Eminem'e gösteriyor. Onu tekrar haplara başlatmaya zorluyor.)  

+ Hassiktir bu ne amına koyayım? (Eminem, tekrardan o lanet olası şeytanla karşılaşıyor. Ve o kadar rehabilite sürecinden sonra tekrardan bunları yaşadığı için üzülüyor hayal kırıklığına uğruyor şaşırıyor.)

- Marshall, ne oldu ki sevgilim? Yoksa şüphelerimiz mi var bakayım ha? Marshall, beni bırakamazsın, beni asla bırakamazsın. Biz her zaman birlikte olacağız. Marshall, Marshall, MARSHAAALLL? (My Darling şarkısının nakaratından ufak bir alıntı var.)

+ Hayır hayır hayır hayır HAYIIIIRRR!

Alarm çalar.Eminem uyanır.

Lanet olsun!

Açıklamalar

*1: Bağımlılık rehabilite sürecinde dünyaca bilinen ve tüm doktorlarca uygulanan 12 adım vardır. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

twitter.com/NomadCRY (Kişisel hesabım. Eminem hakkında ilginç paylaşımlar için takip etmeyi unutmayın.)
twitter.com/EminemTurkeyBlg (Blog Twitter hesabı. Takip etmeyi unutmayın!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder