Swift

Trick Trick - Twerk Dat Pop That ft. Eminem & Royce [Türkçe Çeviri +Açıklamalı]


Şarkının sözleri müthiş değil. Hatta kötü. Hatta Trick'inkiler berbat ama olması gereken de bu. Konusu göt ve striptiz kulübü olan ve kulüplerde çalınsın diye yapılan bir şarkıdan öyle anlamlı sözler beklemeyin. Eminem ise yine farkını ortaya koymuş. İlk cümleden müthiş bir kelime oyunu patlatmış ve verse'ün neredeyse tamamını Justin Bieber'a yazmış. Calm Down ile karşılaştırırsak.... Karşılaştırılamaz. Biri saf underground rap bu ise barlar için yapılmış eğlenceli boom boom basa chicka boom bass içeren şarkı :D Bu şarkı eğlenceli olması nedeniyle daha iyiymiş gibi geliyor bazılarına ama kalite açısından Calm Down'ın yanına yaklaşamaz. Neyse okuyun amk yeter lagaluga. 



Twerk Dat Pop That Türkçe Çeviri



[Nakarat: Trick Trick]
Al şu parayı (Salla götü oynat şöyle)
Bana çalışıyorsun, salla 
(Salla götü oynat şöyle)
Devam et bebeğim (Salla, salla götü oynat şöyle)
Arkanı dön bayan (Salla götü oynat şöyle)
Her şey üstümüzde şu an (Salla götü oynat şöyle)
Ne diye duruyorsun (Salla, salla götü oynat şöyle)
Al paramı, dön arkanı (Salla götü oynat şöyle)
Kendini salmanı görmeme izin ver (Salla, salla, salla götü oynat şöyle)

[Verse 1: Trick Trick]
Gangsterlerin striptiz kulüplerine gitmediğini kim söylemiş? Yalan söylüyorlar
Arkada bi am kulübü var, hepsi benim
Parayla sırılsıklam ettim onları, yağmur gibi yağıyor ve parlıyor
Paralar birinden ötekine geçiyor, asla geri çevirmiyorlar
Hey DJ naber, şimdi VIP kısmına geçeyim
1000 dolar garsona, her şeyi değiştirir
20 yaşlarında olmalı, götü dev gibi
Adamlarım da kulüpte, Detroit şapkaları kapkara
Sütyenler gitsin, götler meydana çıkıyor
Sanırım bunlara 1000 dolar yetmez, biraz daha atalım
Eğer kulübü terk edersem bu kızlar kafayı yer
Bunlar beni sevmiyor ama paramı seviyor
Lanet olsun, kız karşımda domalıyor
Gıdıklayıp duruyorum sanki fareye peynir veriyormuş gibi
Ben bir köpeğim, pirelerim için bile param var
Paramı istiyorsan domalsan iyi edersin

[Nakarat: Trick Trick]
Al şu parayı (Salla götü oynat şöyle)
Bana çalışıyorsun, salla 
(Salla götü oynat şöyle)
Devam et bebeğim (Salla, salla götü oynat şöyle)
Arkanı dön bayan (Salla götü oynat şöyle)
Her şey üstümüzde şu an (Salla götü oynat şöyle)
Ne diye duruyorsun (Salla, salla götü oynat şöyle)
Al paramı, dön arkanı (Salla götü oynat şöyle)
Kendini salmanı görmeme izin ver (Salla, salla, salla götü oynat şöyle)

[Köprü: Royce Da 5'9'']
Beyaz bir kadına sahibim
Bir dansçı (Bu Tricky!)
Kız ne dersem yapıyor, ne istediğim önemli değil
Her hareketi bir cevap
Tabi ki kız biliyor ki zenci bir kadına da sahibim
Bu da bir dansçı
Bana hayatından falan bahsetme, senin içtiğin içkileri ve içine koyduğun buzlardan bana ne
Çünkü bu gece Marshall'ı evinden çıkaracağız!
Uyanık kalın

[Verse 2: Eminem]
VIP odasının içindeyim ID'ye gerek olmadan, elimde viski ile *1
Esrarı tüttürüyorum, gerizekalı Justin Bieber'ın 19 yaşında yaptığı gibi *2
Ya da Ice-T'nin 90'lardaki haliyim *3
Dehşet verici Nike'larımı giydim, bebeğim göğüslerin harikaymış
Hafif bir soğukluk mu var? Benden hoşlanmadın mı? O zaman sikimi yala
Sanırım bu sefer Malezya 370 uçağı düşmeyecek kadar şanslı gibiyiz (olası değil) *4
Küçük lezbiyen (Justin'i kastediyor) sanıyor ki- Ben Terazi burcundanım, o da Balık, ve sen fazla alıngansın
Sen bana benziyorsun, bundan kafa dengi olduğumuz sonucunu çıkarıyorsun, bu olasılıksız. 
Ama bizler Diva falan değiliz, sen dövmeleri çok fazla seviyorsun *5
Ben karı öldürenim (atlet giyen kaslı adam anlamında da kullanılmış), alınma takılıyorum seni gidi beyaz çocuk *6
Sen şimdi kayak kaymayı da seviyorsundur, doğru muyum?
Ama direğe (kayak pistindeki direkleri Shady'nin siki olarak düşünün) çarpıp duruyorsun, bu komedi
Bir türlü sikimi kavramayı öğrenemedin kızım, Spike Lee gibi doğru olanı yapmayı da *7
Gezmeyi seviyorsundur, etrafa göz atmaya devam et bebek
Beni de davet et arkana takılayım ve sikimi yala
Götünü, memelerini öyle bir sallıyorsun ki Cassidy bile bunu hissetti *8
Sikim o kadar kalın ki bekaret kemerini bile delip geçer
Arkanda ayakta duruyorum, nerede benim otellerim
Kız aslında düştü ve birilerinin dizine oturdu
Ve güldü, Pharrell Williams'ın şapkasına oturduğunu sandı *9
(Salla götü oynat şöyle)

[Nakarat: Trick Trick]
Al şu parayı (Salla götü oynat şöyle)
Bana çalışıyorsun, salla (Salla götü oynat şöyle)
Devam et bebeğim (Salla, salla götü oynat şöyle)
Arkanı dön bayan (Salla götü oynat şöyle)
Her şey üstümüzde şu an (Salla götü oynat şöyle)
Ne diye duruyorsun (Salla, salla götü oynat şöyle)
Al paramı, dön arkanı (Salla götü oynat şöyle)
Kendini salmanı görmeme izin ver (Salla, salla, salla götü oynat şöyle)

[Verse 3: Trick Trick]
Etrafımdaki her şeyi tazeliyorum
Minik dostum, tüm çantayı kaptı
Tüm yıl harcasam bitmez bu para amk
Beyaz dostumu harcamışlar, yağmurluğumu tutun bi
Mekana geri dönelim, kolları sıva
Dün gece bombaydı, bahşişleri dağıtayım
Seyirciler fazlasını istiyor, yetmez diyorlar
Kulüpteki kızlar sütyenleri çıkarmış sikilmeyi bekliyor
İçiyorlar, tüttürüyorlar, dokunuyorlar, amlarını ovalıyorlar
Esrarı sarıyorlar, kalabalık benim gangsterliğime hasta
Yala şunu, tadına bak, öp, yala em
LANET OLSUN! Kim sikilmek istiyor bakıyorum
Üçgen bikinini çıkar, tut şu direği
Domal, bu koca götle ne yapabileceğimi düşünmeme izin ver
Param bol merak etme bitmez
Tüm harcadığım para, bana asla yakın olmayacaksın

Açıklamalar

*1: İlk cümleden kelime oyununa başlıyor. ID kimlik demek bildiğiniz gibi. O kadar fazla tanımıyorum ki VIP odasına bile kimlik olmadan giriyorum diyor. İkinci demek istediği şey ise şu. "I'm in the VIP with No ID." #MMLP2 albümlerinin prodüktörlerinden biri "No ID" olacaktı. Ancak Eminem sonradan Rick Rubin ile anlaştı. Burada da bu duruma gönderme yapmıştı. Abi bu adam aşırı zeki. İki kelimeyle anlattığı onca şeye bakın amk. 

*2: Justin Bieber geçtiğimiz aylarda uyuşturucu, tütün, esrar gibi saçm sapan işlere girişti ve göz altına alınmıştı biliyorsunuz. Hatta limuzin şoförüne saldırdı, aracıyla polisten bile kaçtı amk malı. Bunlara gönderme yapmış. 

*3: Eminem'in ilk dinlediği rap şarkısı Ice-T'nin şarkısıydı. Ve en çok örnek aldığı rapperlardan birisi de o. Ice-T'nin de geçmişi pek temiz değil. Pek çok kez tutuklandı. Ancak bunlar 70'lerdeydi. Eminem neden 90'lar demiş? Şu yüzden. Ice-T, 90'da 'Cop Killer' (Polis Katili) adlı bir şarkı çıkardı. Bu şakı yüzünden başı derde girmişti. 

*4: Malezya 370 sefer sayılı uçağının tek bir parçası bile bulunamadı. Ve yanlış bilmiyorsam hiçbir şeyi bulunamayan tek uçak kazası. Malezya uçağının düşmeyecek olması kadar şanslıyız diyor ama parantez içinde de bu olası değil diyerek dalgasını da koyuyor ortaya. Demek istediği şey Justin ile asla anlaşamayız. 

*5: Eminem, Terazi burcudur. Justin ise Balık. Astrolojiye göre bu iki burç iyi anlaşır. Justin'in böyle düşündüğünü falan söylüyor. Ayrıca Justin'e küçük lezbiyen demiş ona koptum :DdD  Eminem, Justin'in 2013'te yaptığı salaklıklar konusunda Justin'e yardımcı olmak için onu evine çağırmıştı ve tatili beraber geçirebileceklerini söyledi Justin'e. (Evet bu haber doğru.) Biliyorsunuz Eminem, uyuşturucu, ilaç olaylarında pro :D Komadan çıktı adam. Justin'e yardım ederim düşüncesindeydi. Ancak çok değil 1 ay sonra Justin uyuşturucudan tutuklandı. Anlaşılan Eminem, o kadar yardım ettim evime çağırdım bi bok olmadı daha da bu çocuğa yardım etmem diyor. 

*6: "I'm a wife-beater." Eminem güzel bir kelime oyunu yapmış. Wife-beater atlet demektir ama şu bildiğimiz Türk atleti değil. Kaslarını göstermek isteyen abilerimizin giydiği vücudu saran dar atletler. Hem bundan bahsetmiş hem de iki kelimeyi ayırıp gerçek anlamında da kullanmış. Wife = Karı. Beater = Öldüren. Justine'e yaptığı son gönderme de bu.

 Buradan sonrası Justin ile ilgili değil ama zaten sonlara geldik amk :D Adam resmen Justin'e özel yazmış bu verse'ü. 

*7: Spike Lee'nin 1989 yapımı "Do The Right Thing" (Doğru Olanı Yap) adında bir filmi vardır. Spike'ın filminin adından kelime oyunu yapmış. Spike, Headlights'ın yönetmeniydi hatırlarsanız. 

*8: Cassidy bir rapper dı. Bir kazada kafatası parçalanmıştı. Ve hissetme duyusunu kaybetmişti. Kız o kadar iyi sallıyor ki Cassidy bile hissetti diyor. 

*9: Pharrel Williams'ın şapkasının uzunluğundan bahsetmiş. Ve kendi penisine benzediğini söylüyor. Birilerinin dizine oturduğundan kastı kendisi tabiki. Adamın şapkası benim aletime benziyor diyor :DddD


Çeviri ve Açıklamalar: Emin Demircan

Belki bunları beğenebilirsin

0 yorum