Swift

Eminem - ShadyXV [Türkçe Çeviri + Açıklamalı]



Eminem giriş şarkısıyla bile albümün ne kadar harika olduğunu gösteriyor bizlere. Şarkıda nakarat yok. Sadece tek bir verse var. 5 dakikalık bir şarkı. Cidden tam bir rap ziyafeti. Şarkıda o kadar fazla isme, kuruluşa, filme, sanatçıya vesaire atıf, referans, gönderme var ki cidden hayran kalmamak elde değil. Beat'i de çok beğendim zaten. Şarkının prodüktörü Eminem. Tek kelimeyle harika iş çıkarmış. Beat sanki Rick Rubin'in elinden çıkmış gibi duruyor. Sözler ciddi manada mükemmel ve bazı yerlerde gerçekten de Shady'yi hissettiren sözler var. Zaten ona buna gereksiz yere diss atması bile yeterliydi benim için. Şarkıda kusur yok resmen. Dinlemekten asla sıkılmayacağım mükemmel bir şarkı. Rapten uzak olmaması ve popumsu olmaması da cabası. Mükemmel bir raprock parçası olmuş. Ve Berzerk şarkısında yaptığı gibi yine Billy Squier'ın bir şarkısından (My Kinda Lover) alıntı yapmış, şarkı boyunca bu alıntıdan ilerliyor. Şarkı sonunda attığı acapella free de gayet güzeldi. 


*1, *2 diye giden numaralar çevirinin sonunda o cümleye/kelimeye özel açıklama olduğunu gösterir. Açıklamaları mutlaka ama mutlaka okuyun. Bir kez okuyun, her dinlediğinizde şarkıyı anlarsınız kafanızda bir şeyler oluşur. Bu çok önemli, çeviriyi anlamak için açıklamaları üşenmeyin okuyun.



Çeviri ve Açıklamalar: Emin Demircan  



ShadyXV [Türkçe Çeviri + Açıklamalı]


[Verse]

Ben sessiz düşüncelerden şiddetli kıvılcımlar oluşturan biri olmaktan sorumluyum
Senle diyalog edermiş gibi tartışıyorum, The Wired Frog Gece Kulübü'ne alışveriş yapmaya gidiyorum
Lanet olsun, eğer albümün alev alıyorsa (olağanüstüyse) onu şirketin olmadan kendi uğraşlarınla satmalısın aynı Highland Park gibi, alev yok *1
Belki de siren seslerini duymayacaksın bile
Ama ben sesi kapattıysam alarm durumuna geçme boşuna
Çünkü benim sorunlarım var kanka
Ben özel olarak kiralanmış kurbanlık bir koyunum, hanginizin yaşamı benden zor olabilir?
Geniş ölçüde kabul gördüm artık, bana saldırıyorlar, ama tatlıyım, ben hafiften kaçığım
Ama bu gece bu boku başlatacağım, kendimi çok dürüst hissediyorum
Rock konserlerinde milletin delice dans ettiği alana dalacağım Mike Tyson ve 2Pac olayı gibi *2
Boks yapacak birini arıyorum, düzensiz hareket ediyorum
Ortalığın amına koyacağım, kilolarca kokain çekeceğim, 
Bir çilingirle dövüşeceğim, LOX grubu fanıyım *3 
Deliriyorum, manyadım, şoke edeceğim
Çılgınca, dolaba sıkışıp kaldım *4
Panik atak geçiriyorum çünkü klostrofobim var
Hayır ibne, demek istediğim şey dolapta hareket edemiyorum, gay değilim *5
Çünkü iyileşme göstermek için boş odaya sahip değilim
Kısacası ezildim, ambalajsız kutulandım
Zehirliyim, ellerim arsenikle kaplı, alev alabilir liriklerim, içeriğini denetleyin ve eleştirin
Charles Hamilton, Manson ve Bonson'ı kesip biçiyor *6
Hayvan gibi homurdanıyorum, yamyam çeneliyim
Çene kemiğim köpekbalığınki gibi, kuzular katliama kurban gidecek
Haylazları arıyorum sessizce, aynı sinsi Hannibal gibi  *7
Antony Hopkins elleri cebinde geliyor
Kafalar güzel, Zach Galifianakis, tonlarca vodka
Ama bu kızı beceren birileri var
İddiasına girerim ki bilincim yerine geldiğinde zilimi tekrar çalacaklar
Ne oldu ki Doktor (Dre)? Yine sızıp kalmışım
Alkol beni akılsız bir çıplak yapıyor
Bir Magnum kutusu ve Cirocs votkalarıyla dolu çantaları Datsun aracımın bagajına attım *8
Fear Factor ve Korku Taktikleri'ni izlerken sıkıntıdan uyuya kalıyorum
Kızı stairmaster pozisyonunda becermeye çok yaklaşmıştım ama yapamadım*9
Ama şişme yatakta işimi hallettim, sanırım bundan yapamadım
Kısa bir süre sonra uyandım, akşamdan kalmayım
Altımda bir şey yok, hala canım bira istiyor, değişik sesler çıkarıyor ve birayı düşürüyorum
Dolabımda Air Max ayakkabılar var, Nike'ların devekuşundan yapılması çok mantıksız
Çapraz dikişler ve gergedan, keseli sıçan, zürafa ve yunus karışımı malzeme *10
Dockers marka pantolon, adeta yüzüyorsun içinde, kasık kısmı seksi 
Swatch marka saat, spor ayakkabısı, müthiş bir uyum içerisindeyim *11
Tüm bu antrenörlerle (ayakkabılarla)
Boks spor salonuna aniden dalmış gibi duruyorum dimi, ama boksörüm yok (boxerım yok)
Ve burada çıplak bekliyorum, *12  Akşamdan kalmayım, hala işim bitik
Kağıda iğrenç sözler yazan şu berbat rapçiler gibi
Neden sesim hep burnumu tutarak konuşuyormuş gibi çıkıyordu ki? *13
Siktir et, hepsiyle kapışabilirim, alışveriş merkeziyle de
Burada bekliyor ve bir duvara bağırıyorum
Ta ki bir manken bebek cansız nesnelerini ortaya çıkartana kadar
Ben hepsinden kötüyüm, parçalan ve düş
Çünkü şarkıyı duydum ve ve manyak gaza geldim şu an
Ben bujiyim, ben kendi götüme fişi takılı bir araba gibiyim, ben Duracell'im
Ama adım kadar eminim ki geri çekilmelisiniz, çünkü ben aküyü şarj etmek yerine size tuzak kurmayı yeğlerim, hepiniz buradan gidin, akü şarjını kötü emellerime alet ederim
Ama belimde bir kamburluk var ki sorma gitsin
Takımına saldırmaya başladığımda
Kendini MasterCard gibi hissedeceksin, ben şarj olurken 
O zaman bana kuvvetlice geçir bi tane, tam sana doğru geliyorum
Green Bay Packers takımındaki Clay Matthews gibi 
Yani Wisconsin'in taşaklarını satın al (Wisconsin'den nakavtı ye)
Evet testis torbasından bahsediyorum, kimi kandırıyorum ki ben? *14
Siz ibneler ben ne dersem onu yapacaksınız, açık artırmadan benden yüksek teklif vermeye çalışmayın *15
Tylenol ilaçlarıyla dolu Neiman Marcus marka çantalar 
Ben hızla akan trafiğe bir kaltağı itiyorum, izle şimdi
Gerildi ve parçalanarak siyah sedan aracımın kıçını kanıyla boyadı
Gördün mü? Saks Fifth Ave'dan alışveriş yapman için seni sikik taksiden aşağı attım, ne kadar iyiyim!
Evimin yakınındaki insanlar çok kibar, bir kısmı da gülünç, kendim gibi biri yok burada
Bir sonraki kaltağım bir robot olacak
Ellerinden kayganlaştırıcı losyon otomatik olarak çıkacak ve bana hareket sensörüyle birlikte 31 çekecek 
Duygu olmayacak, bundan dolayı bu hasta sikim sanırım ayvayı yiyecek
Sihirli bir sikim var
Bu sanki sihirli bir değnek gibi, sarışınların beni harekete geçirmesine izin vermiyor
Mesela Ronda Rousey koltukta uzanıyor ve kondomlar hazır olsaydı bile
Gram istek olmuyor sanki biri bana Magnum silahını doğrultmuş gibi oluyor
Ronda'nın etrafımda yaptığı dans ve gösterişe bile gülüp geçiyorum
Ronda'nın düz poposu etrafta sekiyor
Ve tüm gördüğüm şey, kızın bluzunun içinde kesip biçme işleri yaptığı
Madonna'yı yüzü çamur maskeli haliyle istiyorum, lanet olsun ki kadın düşmanıyım
Linda Ronstadt'a ıstakozla saldırdım, balkondan aşağı attım *16
Hemen şimdi oldu bu olay, kız deniz ürünleri düşkünüydü
Çünkü şimdi betona yüzünün izi çıktı
Tamamiyle benim sorumsuzluğumdan oldu
Siz ibnelerin yarısı adam bile değilsiniz
Lanet, siz ibneler ucuzluk marketinde (thrift shop) soygunculuk bile yapamazsınız
Ama bu şarkının onları gaza getirip enerji vermesine izin vereceğim
Kleptomani hastasıyım, mağazayı soymaya geri geldim, ama şu an yapacağım şey
5 parmak indirimi! *17
Uzun zamandır rap yapıyorum ve adam gibi yapıyorum, bu çok kolay
Anneni kaçıracağım çünkü hala bu rap oyununun içindeyim, hırsızım *18
JonBenét Ramsey için kefalet gerek, Chandra Levy ve Gary Condit için de öyle *19
"Em." Paul eğer saçlarımı tekrar sarıya boyarsam kötü dönemlerimin tekrarlamasından ve yine saçmalamaya başlamamdan korkuyordu!
Action Bronson'ların evinde Macklemore, Mac Miller ve Asher Roth gibi birkaç beyaza sataşacağım ihtimalinden korktu 
Bi ileri bi geri
Ya da Kendrick Lamar'ın Control verse'üne ezikçe bir yanıt verme ihtimalimden korktu
Ya da konserde 'Fack' şarkısını canlı söylememden korkuyordu *20
[Konserde Fack şarkısı çalıyor, Eminem eller yukarı diyor ama kimse siklemiyor]
Yo, ben bu şarkıyı Greatest Hits (En İyi Hit Şarkılar) albümüme koymuştum :D
Ama bu harikaydı amk 
Böyle bir şeyi yapacak cesaret kimde var amına koyim? 
Bazenleri insanların neden eskiden yaptığım hataları hala daha gündemde tutmaya çalışmalarını anlayamıyorum
(Etrafta dolaşıyorum)
Çekicilik dediğin nedir anne? 
Bu gerçektir ki ben yürüyen, konuşan biriyim, aslında tek cümlede 4 anlamlık bir adamım
Ya da sivri burnum seni mi işaret ediyor, anne?
Bu noktada kim bilebilir ki bunu? Burnum sürekli dalga geçiyor, mehh
Hala daha bu canavar yüzünden kafamın içindeki sesle meşgulüm (The Monster)
Bir sosyopatla (Shady ile) dans ediyorum, beni bilen herkes bunu da bilir
Ama bilmedikleri bir gerçek var ki o da şu, Rihanna bana Pinokyo der, mehh
Rihanna yalan söyleyişimi seviyor (Love The Way You Lie)
Yüzüme oturuyor ve burnumun kalkıp dikleşmesini bekliyor
Müthiş bir yalancıyım, oh, ben neden bu kadar göt gerzek biriyim ki? 
Kılık değiştirip uyduruyorum bunları, ama yine de bana inanıyor herkes *21
Yani ben whoo- Cappadonna'yım, müziği kes *22
[Acapella]
Yılbaşı kutlamalarına sabotaj, çoraplarınıza bok sıçtım
Tüm hediye paketlerinizi açtım
Müthiş şekilde kamufle ettim yani onları bulamazsınız bile
Jack Noel Baba, Ren Geyiklerinin boynuzlarını kırdım
Burnunu gazlı bezle kapattım ve onu kör ettim
Bed, Bath and Beyond mağazasında keçileri kaçırdım
Uyuşturucular elden giderken sepeti yerine koy
Billy Squier'den alıntı yapmamdan sıkıldığını biliyorum 
Ama klasik rock ile harmanlanmış rap bir müzik türü
Gitarda Slash, sonrasında Bizarre'a, Trasher ve Aerosmith'e.
Ve ben muhteşem bir okçuyum,*23
Dracula Chocula gevreğiyle besleyin beni 
Godzilla'yım, yarı ejderhayım ve Bob Dylan'ım *24
Sürüdekiler benim gruptan ayrıldığımı düşünüyor ama aslında onları boğazlıyorum *25
Kim Basinger'in götüne şaplak atıyorum *26


*1, *2 diye giden numaralar çevirinin sonunda o cümleye/kelimeye özel açıklama olduğunu gösterir. Açıklamaları mutlaka ama mutlaka okuyun. Bir kez okuyun, her dinlediğinizde şarkıyı anlarsınız kafanızda bir şeyler oluşur. Bu çok önemli, çeviriyi anlamak için açıklamaları üşenmeyin okuyun.


Çeviri ve Açıklamalar ve İnceleme: Emin Demircan (twitter.com/NomadCRY)



Açıklamalar


*1: Burada Türkçeye çevrilince anlamı kaybolan bir kelime oyunu var. Highland Park, yurtdışında tamamen gönüllük esasına göre çalışan itfaiyeciler oluyor. Yani bir yere bağımlı değiller. Albümün cidden sağlamsa bir şirket olmadan onu satabilmelisin diyor Eminem, Highland Park örneği vermesinin sebebi de bir yere bağlı olmaması işte. 

*2: 2Pac, Mike Tyson maçını izledikten sonra öldürülmüştü. 

*3: Burada çok güzel kelime oyunları var. Snort a key, uyuşturucu çekmek anlamında ama key tek başına anahtar anlamında. Locksmith çilingir demek, çilingir bağlantısı buradan geliyor. Snort a key'i düz olarak çevirirsek anahtarı kapmak gibi bir şey olur, LOX fanı olan bir çilingirden kastı da The LOX adlı rap grubu. Ve LOX aynı zamanda lock kelimesiyle aynı okunuşa sahip. Lock da kilit demek bildiğiniz üzere. Yani eş sesli kelimeleri kullanarak zekasını konuşturmuş yine Eminem. I'll fuck around and snort a key and pick a fight with a locksmithFan of the LOX,

*4: Dolaba sıkışıp kalmak bir kalıptır. Ve gay, homo, lezbiyen falan filan yani #LGBT'leri temsil eder. #LGBT'lerin yabancılardaki öteki adı "Closeted" yani dolapta sıkışıp kalanlardır. Eminem dolapta sıkıştım diyerek gayim demiş oluyor ama sonraki satırlarda tabi ki asıl kastettiği şeyi açıklıyor. 

*5: Dolapta sıkışıp kalmak kalıbını kalp değil de gerçek anlamda kullandığını buradan da anlıyoruz :D

*6: Burada Eminem üç farklı Charles'tan bahsediyor. Güzel bir kombinasyon yapmış. 

Charles Hamilton eskiden Interscope Records ile anlaşması olan Harlem'li bir underground rapper.


Charles Manson, 1969'da 9 kişiyi öldüren müebbet cezası yemiş bir seri katil.


Charles Bronson, 1974'te hapse giren ve aynı yıl çıkan bir suçlu. Ama sonra adam kaçırma suçu işliyor ve bu sefer müebbet yiyor. 


*7: Hannibal'ı bilmeyen yoktur, Eminem'in defalarca kez şarkılarında bahsettiği birisi, Kuzuların Sessizliği adında bir Hannibal filmi de var hatta. Buna gönderme yapıyor. 


*8: Bu kırmızıyla belirtilen birkaç satırda tamamen Hangover filmine referansta bulunuyor. Zaten direkt olarak filmde olan şeylerden bahsedip filmin başrol oyuncularından olan Zach'i anması falan da filmden bahsettiğini gösteriyor. 

*9: Stairmaster bir tane pozisyon işte, şimdi buraya açık açık yazacak değilim amk zorno sitesi değiliz biz. Çok merak eden gitsin baksın netten, he burada neden yaklaşmıştım diyor, çünkü tonlarca parası olmasına ve lüks içinde yaşamasına rağmen kızı şişme yatağa atıyor Eminem :ddd 

*10: Nike ayakkabıları tabi ki gergedan, devekuşu veya yunusla ilgili bir şey içermiyor aıjdhsasajd Tamamen eğlencesine yazmış :D Eminem'in Nike hastası olduğunu biliyorsunuz zaten. Buradan sonraki satırlarda giyiminden bahsediyor. 

*11: Eminem markasına kadar giydiği her şeyi saydı. Ve müthiş uyumlu olduğunu söylemeyi de ihmal etmedi :d

*12: "But it's like being overstepped at a boxing gym. With all these trainers, but I don't have any boxers."  Burada yine okunuşu aynı ama anlamları farklı olan kelimelerle müthiş oyunlar yapmış. Trainer hem spor ayakkabı hem de antrenör anlamına gelir. Boxer da hem boksör hem de bildiğimiz boxer anlamına gelir. Cümle tamamen iki farklı anlama çıkıyor. 

İlk cümle: "Tüm bu spor ayakkabılarla boks spor salonuna dalmış gibiyim, ama altımda boxerım yok." Spor ayakkabılarıyla ilgilenmekten altına boxer giymeyi unutmuş. 


İkinci cümle: "Tüm bu antrenörlerle boks arenasına dalmış gibiyim, ama boksörüm yok." 


Dahi...


*13: Bilirsiniz Eminem'in sesi böyle yüksek frekanslı ve ince, burundan konuşurmuş gibi çıkar. Özellikle kariyerinin ilk dönemlerinde bunu çok daha fazla yapardı. Aynı olaydan Calm Down şarkısında da bahsetmişti Eminem. Calm Down'ın Türkiye'deki ilk ve tek çevirisi de yine sitemizde. 

*14: Valla arkadaşlar burayı şimdi ben size nasıl açıklayayım hiçbir fikrim yok. Yani adam kelime oyununun anasını ağlatmış. Cümleler 2-3 farklı anlama çıkıyor. Neyse. Green Bay Packers, Wisconsin Eyaleti'nin bir Amerikan futbolu takımı. Clay Matthews da o takımdan bir oyuncu. Bir de sack diye bir kelime var ki pek çok anlama geliyor. Argoda testis anlamına gelir. Düz anlamı torba, çuvaldır. Amerikan futbolundaki anlamı ise oyun kurucuyu topu elinden çıkarmadan yere düşürmektir. Buraya kadar sorun yok. Wisconsin'den nakavtı ye derken şarkıda "get sack of Wisconsin." diyor. Aslında burada sack kelimesini aynı zamanda taşak anlamında da kullanıyor Eminem. Ve o kırmızıyla belirttiğim yerin son cümlesinde de kimi kandırıyorum ki ben tabiki testisten bahsediyorum, nakavt etmekten falan değil diyor :D :D MasterCard olayı ise şu, sondan önceki cümleyle bağlantılı. MasterCard ile bir şey satın alırız dimi, sondan önceki cümle de "Wisconsin'in taşaklarını satın al." diyor :dd 

*15: Bir kelime oyunu daha. Şarkıda You faggots are all gonna do my bidding. Don't get dragged to the auction demekte. Do my bidding aslında kalıp olarak birinin lafından çıkmamak demektir. Ama bid kelimesi tek başına teklif anlamına gelir. Yani yine iki farklı anlam var. İlk cümlede ne dersem onu yapacaksınız diyor sonra da bid kelimesinin asıl anlamıyla bağdaştırarak benden yüksek teklif vermeyeceksiniz diyor. 

*16: Linda Ronstadt, 3 yıl önce emekli olmuş usta bir pop şarkıcısıydı. Ne diye bu kadına laf attı anlamadım valla :D İşini de yapmıyor ki artık :D Shady işte..

*167 5 parmak indirimi hırsızlar arasında bir terim. Her şeyi çal gibi bir anlamı var. Kleptomani ise sürekli bir şeyler çalma hastalığı. 

*18: Şarkıda Kidnapping your mom cause I'm still in this bitch diyor. I'm still in this bitch cümlesi ile "I'm stealing this bitch." cümlesinin okunuşu aynı. Yine iki farklı anlam var. İlk anlam "Hala bu rap oyununun içindeyim." anlamında. İkinci anlam da "Bu kaltağı (anneni) çalıyorum." anlamında. Oysaki bundan önceki cümlede yani "Kidnapping your mom." cümlesinde zaten Anneni kaçırıyorum demişti. Aynı cümleyi iki kez söylemek ama farklı anlama getirmek... Yine bir dahilik... 


*19: JonBenet ve Chandra adam kaçırmadan tutuklanan ünlü suçlular. Gary Dondit ise Chandra'nın suçlarından birinde şüpheli bulunmuştu. 

*20: Yahu şu sırf şu satırlar bile adamın mizahına hayran kalmaya yeter amk :D Aklıma geldikçe gülüyorum :D Paul'un korkmasını dalgaya alıp işi komediye dökmesine bayıldım. Action Bronson, Macklemore, Mac Miller ve Asher Roth, Eminem gibi beyaz olan 4 rapper. Eminem tabi ki burada onlara sataşmıyor. Zaten Paul'un korkularını abartıp dalgaya vuruyor işi :D Kendrick Lamar'ın, Control verse'ünden daha önce bahsetmiştik Twitter'da falan. 2013'ün tartışmasız en büyük olayı olmuştu, en çok ses getiren olayıydı. Şarkı Big Sean'ındı. Kendrick düet yapan taraftı ama buna rağmen tüm dikkatler kendisindeydi. Onlarca rapçi Kendrick'e geri dönüş yapmıştı. Kendrick'in amacı durgunlaşan rap oyununa biraz hareket getirmekti, istediğini fazlasıyla yaptı zaten resmen ufak çaplı savaş çıktı audhas Bir ara Kendrick'in bu verse'ünü de çevireceğim. Eminem'in bu verse hakkındaki fikri iyi yöndeydi. "Rapçilerin Kendrick'in verse'ü yüzünden sinirlenmesi çok saçma. En iyisi olmak için uğraşmayacaksanız neden rap yapıyorsunuz ki? Kendrick ortalığın derecesini biraz artırayım dedi ve çok da iyi yaptı." cümlelerini söylemişti. 

*21: Aman diyeyim Eminem'in Rihanna hakkında dediklerini ciddiye almayın :D Her zaman olduğu gibi taşak geçiyor. Zaten kendisi de söylüyor. Müthiş bir yalancıyım ne söylesem millet inanıyor diyor :D Hayır Rihanna ile taşak geçmiyor veya alay etmiyor. Gerizekalı hayranlara, gerizekalı dinleyicilere laf ediyor. Ve anlattığı olay zaten uydurma. Yani ortada ne diss var ne de punch. Diğer sayfaların yazdıklarına aldanmayın. 

*22: Cappadonna, efsane grup Wu-Tang Clan üyesi. Aynı zaman da Wu-Tang Clan üyesi olan Ghostface Killah ile kurduğu Theodore Unit adında bir grup da var. 

*23: Eminem, Berzerk şarkısında Billy Squier'in The Stroke şarkısını kullanmıştı. Özellikle de nakarat kısmında. Ve bu şarkıda da Billy Squier - My Kinda Lover alıntısı var. İkinci kez olmuş oluyor yani. Sing For The Moment şarkısında da Aerosmith'in Dream On şarkısını kullanmıştı. Eminem rock ı çok sever. Eminem, Slash'ten bile bahsetmiş. Slash hayranlarını sevindirecektir. Son cümlede de mükemmel bir okçuyum dan kastı, müzik zevkinin mükemmel olduğu. Bu arada Eminem'in klasik rock müziğiyle harmanlamış rap dediği müzik türüne "acid rap" deniyor. Birkaç hafta önce Eminem'in rock müzik hayranlığı ve hangi şarkılarında hangi rockçıların parçalarını kullandığını paylaşmıştık Face sayfamızda. İyi denk geldi bu :) 

*24: Eminem, daha önce de Skylar Grey ile düet yaptığı "C'mon Let Me Ride" şarkısında kendisine Godzilla'nın kuzeni benzetmesini yapmıştı. 

Bob Dylan, 60'lara yön veren çok önemli bir pop sanatçısıydı ve çok iyi söz yazardı. Elton John, Eminem'e günümüzün Bob Dylan'ı derdi.


*25: Burada kastettiği, rapçilerin ve dinleyicilerin artık Eminem'in yavaş yavaş emekliye ayrıldığını sanmaları. Sürü psikolojisi herkese sıçrıyor herkes aynı şeyi saçmalamaya başlıyor. Eminem, #MMLP2 albümünde pek çok kez dediği gibi tekrardan bu saçma iddialara yanıtını güzel bir mecaz cümlesiyle veriyor.

*26: Kim Basinger, Eminem'in 8 Mile filminde annesini canlandıran kadının adıydı. Biraz iğrenç bi cümle olmuş ama Shady işte amk aldhadaajkd Geri döndüğünü hissettirdiği yeterince :D 





Çeviri ve Açıklamalar: Emin Demircan  

Kişisel hesaplar


twitter.com/EminemTurkeyBlg (Blog Twitter adresi. Mutlaka takip edin. Türkiye'nin en büyük ve en kaliteli Eminem fan sayfası.)

fb.com/EminemTeamTurkeyFans (Face sayfamız)

Belki bunları beğenebilirsin

0 yorum