Eminem - Music Box [Türkçe Çeviri + Açıklamalı] - Eminem Turkey | Eminem Hakkında Haberler, Çeviriler, Videolar

Breaking

9 Mart 2015

Eminem - Music Box [Türkçe Çeviri + Açıklamalı]




Relapse albümündeki en güzel şarkılardan. Müzik oldukça neşeli bir tonda olsa da sözler onun tam tersi. Bayıldığım şarkılardan biridir. İnternette doğru bir çevirisi yok. Yabancı Rap Çevirileri sayfasının yaptığı çeviride pek çok hata bulunmaktadır, ve diğer gördüğünüz çevirilerde de. Böyle güzel bir şarkı kesinlikle en anlamlı ve doğru şekliyle internette yer almalı. İyi okumalar. 

Çeviri ve Açıklamalar: Emin Demircan  

[Giriş]
Evet, evet kızım, duyabiliyor musun? Şarkımız çalıyor
Uykulu musun? Biraz kestir, karanlıktan korkmazsın, değil mi?

[Verse 1]
Beati duydun, tüm uyuma isteğini yok edecek
Dakota'nın kapısını tıklattım, kilitliydi *1
Bu yüzden dürbün ile arka tarafta sürünerek dolanıyorum
Röntgencilik yapmayacağım, sadece açım
O (kız) Tacos gibi kokuyor, yemek istiyorum *2
Şekerlemeler ve sıcak çikolatalı marshmallowlar çok tatlılar
Aha bak Marshall geliyor, Marshall senin sokağında
Ayaklarınızın altına sıcak kömürler yerleştiriyor
Sizi kandırıyorum, iskeletlerle yanak yanağa dans ediyorum.
Tıpkı bir şükran günü hindisi ya da bayram jambonu gibi
Cesedin üzerine bir tutam tarçın serpiyorum, çilekli marmelat reçeli
Favori Graham krakerlerimi tadıyorum, John Benet Rams ile birlikte *3
Sanırım ben modern günün Karındeşen Jack'yim 

[Nakarat]
(Müzik Kutum) Çünkü ışıklar kapandıklarında, kızın uyuduğunu görüyorum
(Müzik Kutum) Ama aşkım seni duyabiliyorum, beni çağırıp duruyorsun
(Müzik Kutum) Ayrı dünyaların insanları olmamıza rağmen, benim için dünyaları ifade ediyorsun.
(Müzik Kutum) Bu yüzden beni çağırdığında, geleceğim ve cevap vereceğim.
(Müzik Kutum) Çünkü ışıklar kapandıklarında, uykuya dalmış kızları görüyorum.
(Müzik Kutum) 
Müzik kutumun benim için bir şarkı çaldığını duyuyorum.
(Müzik Kutum) Öyleyse benim için dönüp beni sarmalamayacak mısın?
(Müzik Kutum) Müstakbel küçük dansçım olmayacak mısın?

[Verse 2]
Komadaymışım gibi görünüyorum, kim ayık olmayı ister?
İğrenç, bir doberman gibi kudurdum,
Ağzım açık, iki burun deliklerimden de aşırı doz kokain çektim
Burnumu tıkadım

Gözbebeklerimin boyutu 4 katına çıktı, gözlerim büyüdü biliyorum
Annem gibi makyaj yaptım, soyundum ve etrafında silah sallayarak dolandım.
Sanırım 45 kilograma düştüm, gök gürüldüyor,
Merak ediyorum güneş varken nasıl yağmur yağabiliyor ki? *4
Şeytan karısından memnun değil, onlar tembellik ediyor olmalılar, canlarını sıkıyor olmalıyım. Ama ne sikim hakkında? 

Sesler bana tavan arasına kadar eşlik ediyor, evimi seviyorum
Benim gömleğime asılıp çekiştiriyorlar
Bir oyuncak kutusundan müzik sesi geliyor
Ama kilitliydi, işe bak sen. Kilidi bi şekilde açtım ama içi insan parçalarıyla doluydu
Bulana kadar didikledim, altını üstüne getirdim ve alet çalışmaya başladı
Bir şarkı çalıyor, çok güzel ve oda karanlık, 

Ay tamamen gözüküyor. Bir cenaze kokusu alıyorum, sanırım parkta nalları dikeceğim

[Nakarat]
(Müzik Kutum) Çünkü ışıklar kapandıklarında, kızın uyuduğunu görüyorum
(Müzik Kutum) Ama aşkım seni duyabiliyorum, beni çağırıp duruyorsun
(Müzik Kutum) Ayrı dünyaların insanları olmamıza rağmen, benim için dünyaları ifade ediyorsun.
(Müzik Kutum) Bu yüzden beni çağırdığında, geleceğim ve cevap vereceğim.
(Müzik Kutum) Çünkü ışıklar kapandıklarında, uykuya dalmış kızları görüyorum.
(Müzik Kutum) 
Müzik kutumun benim için bir şarkı çaldığını duyuyorum.
(Müzik Kutum) Öyleyse benim için dönüp beni sarmalamayacak mısın?
(Müzik Kutum) Müstakbel küçük dansçım olmayacak mısın?


[Verse 3]
İnsanları boğmaya takıntılı biriyim

Ve bu küçük kızların boynunu bir şeker çubuğu gibi kırıyorum
Şeytana tapan bu hastalıklı kaltaklar, tarafımca at gibi kırbaçlanıyor
Ben de arkadayım, arka kapılarından çıkıyorum
Cesedi baştan sona yarıyorum, spermlerle dolduruyorum
Aşk mortisyeniyim ve yukarıdan gönderildim
Hatun pintiliğinden kurtulmuşken onu h
ırpalamam için beni zorladılar, 
Bu olayı çeyrek yüzyıldan daha uzun bir süredir yapıyorum, uyuştum sadece
Hayal mi görüyorum? Bu gerçek mi? Birileri beni kıçımdan çimdiklesin
Karıyı bağlamanın zamanı geldi, biri bana merdiveni uzatsın
Yeterince laklak ettim, merdivene tırmanıp camdan ona bakıyorum
Sessizce ilerliyorum, sinsice içeri girip beyzbol sopasıyla kafasına vurabileceğim, bu onu yere serecektir
Ama bundan önce, onun götünü kaldıracak pohpohlayıcı bi muhabbete girişmeliyim

Ve sonrasında 2 kez arka arkaya iltifat edeceğim aynı Tabitha gibi *5
Ben gizli hayranınızım, ırzınıza geçmek için geri döndüm
Bu zor bir kavga ama siz Dracula ile asla kapışamazsınız
Kızın ölümünü geciktiriyorum, onu bıçaklayıp duruyorum ona acı çektiriyorum
Uzuvlarını parçalıyorum, bu kadar basit, onu kadavralaştırıyorum.
Lensle zoom yaparken, kamerayı ters yöne çeviriyorum
Geri çekilin çünkü adamınız Jack geri döndü, öyleyse Pamela… *6

[Nakarat]
(Müzik Kutum) Çünkü ışıklar kapandıklarında, kızın uyuduğunu görüyorum
(Müzik Kutum) Ama aşkım seni duyabiliyorum, beni çağırıp duruyorsun
(Müzik Kutum) Ayrı dünyaların insanları olmamıza rağmen, benim için dünyaları ifade ediyorsun.
(Müzik Kutum) Bu yüzden beni çağırdığında, geleceğim ve cevap vereceğim.
(Müzik Kutum) Çünkü ışıklar kapandıklarında, uykuya dalmış kızları görüyorum.
(Müzik Kutum) 
Müzik kutumun benim için bir şarkı çaldığını duyuyorum.
(Müzik Kutum) Öyleyse benim için dönüp beni sarmalamayacak mısın?
(Müzik Kutum) Müstakbel küçük dansçım olmayacak mısın?



Açıklamalar

*1: Dakota, Hide And Seek filminden bi karakter, babası çift kişilikli. (Eminem ve Slim Shady). Ve ikinci kişiliği, Dakota'yı öldürmeye çalışıyor burada

*2: Tako bir Meksika yemeğidir, cips tarzı bir gıdanın içine farklı malzemeler konularak hazırlanıyor. Eminem'in de favori yemeğidir bu arada.


*3: John Benet Rams, 6 yaşında aile şiddeti yüzünden ölen ve medyada geniş yer bulan bir çocuk. 

*4: Burada müthiş bir anlam var aslında. Şarkı müzikal olarak çok eğlenceli ve neşeli giderken sözler tam tersi nitelikte. Yani bir insan aynı anda nasıl olur da hem mutlu hem üzgün olabilir ki? 

*5: Tabatha Coffey, ünlü bir stilist.  

*6: Pamela West. Karındeşen Jack kitabının yazarıdır. 




Çeviri ve Açıklamalar: Emin Demircan  

Kişisel hesaplar

twitter.com/EminemTurkeyBlg (Blog Twitter adresi. Mutlaka takip edin. Türkiye'nin en büyük ve en kaliteli Eminem fan sayfası.)

fb.com/EminemTeamTurkeyFans (Face sayfamız)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder