Dr. Dre - Medicine Man feat. Anderson .Paak, Candice Play & Eminem [Türkçe Çeviri + Açıklamalı] - Eminem Turkey | Eminem Hakkında Haberler, Çeviriler, Videolar

Breaking

3 Eylül 2015

Dr. Dre - Medicine Man feat. Anderson .Paak, Candice Play & Eminem [Türkçe Çeviri + Açıklamalı]


Uzun bir aradan sonra sonunda Dre ile Eminem'i bir arada görüyoruz ve ortaya yine harika bir iş çıkmış durumda. Medicine Man yani hekimimiz tabi ki Dr. Dre. Şarkı bir nevi I Need A Doctor'ın mantığının tersi olarak düşünülebilir. O şarkıda Eminem, Dre'ye resmen isyan ediyor yardım istiyordu. Bu şarkıda ise Eminem, Dre'nin emirlerini uyguluyor, onunla bir nevi konuşuyor, o ne derse onu yaparım demek istiyor bir nevi. Yani Dre bu sefer güçlü bir adam konumunda. Şarkı gayet kaliteli ve dinlenebilirliği yüksek. Candice'in güzel sesi nakarata işliyor, Anderson'ın anlamlı lirikleri ise düşündürüyor. Eminem ise sakin başlayıp agresifleşiyor ve şarkının çoğu kısmında agresif ses tonunu sürdürüyor. 

Bu arada kimseyi kırmak, gönderme yapmak falan istemiyorum, tartışma çıkarmak da istemiyorum ama bunu söylemem şart, şarkının bir çevirisini gördüm bir sayfada, Aman Allah'ım akıllara zarar, abartıyorsam şerefsizim anladığım cümle sayısı 15'i geçmez. Kardeşim çeviremiyorsan neden girişiyorsun bu işe. Bırak kalsın işte biz çevireceğiz nasılsa. Sonra ortaya rezalet çeviriler çıkıyor, okurken sinir krizleri geçiriyorum yaptığım şeyden soğutuyorsunuz. Kendisi bunu okuyacak illa ki, kardeşim önce Türkçe'ni hallet çünkü çeviriyi geçtim Türkçe'n bile düzgün değil, sen o çeviride kendi yazdıklarını anladın mı Allah aşkına?




Çeviri ve Açıklamalar: Emin Demircan  

Kişisel hesaplar

fb.com/EminemTeamTurkeyFans (Face'teki en kaliteli, en çok ilgi gören ve en iyi sayfa)
twitter.com/EminemTurkeyBlg (Blog Twitter adresi. Mutlaka takip edin. Türkiye'nin en büyük ve en kaliteli Eminem fan sayfası.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder