Galeri: Rap Sanatçılarının Favori Eminem Albümleri ve Şarkıları - Eminem Turkey | Eminem Hakkında Haberler, Çeviriler, Videolar

Breaking

16 Eylül 2015

Galeri: Rap Sanatçılarının Favori Eminem Albümleri ve Şarkıları

Action Bronson

Favori Şarkısı: "Eminem ile bir keresinde Londra'daki bir festivalde beraber performans sergiledik. Bu harika bir şeydi, unutulması zor. The Way I Am çaldığında bende aynı zamanda çılgına döndüm. Favorilerimden.

Favori Albümü: "The Slim Shady LP kesinlikle benim favorim. Geçenlerde Eminem dinliyordum, popüler olduktan sonra yaptığı freestylelar ve şarkıları."

B.o.B.


Favori Şarkısı: "İçimden bir ses Criminal diyor. Harika bir şey amına koyim."

Favori Albümü: "The Marshall Mathers LP. Eminem diyince aklınıza ilk o gelir. Marka gibi."

Bun B

Favori Şarkısı: "Welcome 2 Hell."

Favori Albümü: "Bad Meets Evil'in büyük fanıyım. Em ve Royce sanırım şu an en sert ikili. Adamım (Pimp C) şu an burada olmadığı için (hayatta değil, R.I.P.) bizi diyemeyeceğim sanırım."

Hopsin


Favori şarkısı: "Role Model. Çünkü harbiden harika bir şey. Çok seviyorum."

Favori albümü: "Favori albümüm ise The Marshall Mathers LP. Hala açıp dinlerim."

Buckshot


Favori Şarkısı: "Bir kaç tane var ama Lose Yourself diyorum. Kendini hissetmenin yolu bu şarkıdan geçiyor çünkü. Ve "The Real Slim Shady" ile harika vakit geçirebiliyorsun. 

Favori Albümü: "Söyleyemem. Ben bir albüm adamıyım. Ama aynı zamanda şarkı adamıyım. Daha sonra da bir sanatçıyım. Olduğum içinde bu seçimi daha zor kılıyor."

Ty Dolla $ign


Favori Şarkısı: "En sevdiğim Eminem şarkısı Stan. Çünkü tarihin en iyi şarkılarından biri. Sikip bırakmış."

Favori Albümü: "The Slim Shady LP inanılmaz. En dipten, en yükseğe yükseliş. Lirikleri katletmiş, ve o zamanlar başarıya açtı."

Meek Mill


Favori Şarkısı: "Forgot About Dre". Buna Eminem şarkısı diyebiliyor muyuz? "Nowadays everybody want to talk like they got something to say/But nothing comes out when they move their lips." şuradaki kullandığı flow harika. Ama yine de şarkı bana tamamen hitap etmiyor. Çok farklı şeylerden söz ediyor. Benim annemi öldürmek istemekle işim olmaz. Annem beni seviyor, neden böyle bir şey düşüneyim ki? Ama şunu söylemek gerekirse harika flowu var şarkıda. Harbi şarkı."

Favori Albümü: "Bilemiyorum. Eminem patladığında ben daha çocuktum. Annem, Eminem albümleriyle eve gelirdi bende koşa koşa alır dinlerdim."

Alex Da Kid


Favori Şarkısı: "Superman'i seviyorum. Şarkı çıktığında ben MTV Europe'da çalışıyordum. İki hafta aralıksız dinlediğimi hatırlıyorum. Sanırım insanlar benden rahatsız olmaya başlamıştı bundan ötürü. Superman'i severim. Neden bilmiyorum. Sanırım bu sözlerinden olmalı. Ama bunun yanında bir çok şarkısını da seviyorum."

Favori Albümü: "Benim favori Eminem albümüm kesinlikle Marshall Mathers LP."

Diddy


Favori Şarkısı: "Benim favori Eminem şarkım My Name Is"

Favori Albümü: "Benim favori Eminem albümüm debut albümü olan The Slim Shady LP."

Joell Ortiz

Favori Şarkısı: "Lose Yourself. Bu sadece Eminem'den favori parçam değil genel olarak Hip Hop şarkıları arasında favorilerimden biri. İnanılmaz ilham verici bir şarkı, beni tamamen kendimmiş gibi hissettiriyor."

Favori Albümü: "Favori Eminem albümüm ise The Slim Shady LP. Marshall'ın müziğiyle ilk bu albümle tanıştım ve o günden beri hayranım."

Redman


Favori Şarkısı: "Favori Eminem parçam Just Don't Give A Fuck veya My First Single olmalı."

Favori Albümü: "The Marshall Mathers LP"

Waka Flocka Flame

Favori Şarkısı: "Favori Eminem parçam... aslında hiç düşünmemiştim bak bunu. 8 Mile'de yaptığı freestyle olabilir ama. "Clarance's parrents had a real good marriage..." Bu freestyle. Hayatım boyunca duyduğum en iyi Eminem verse'ü idi."

Favori Albümü: "8 Mile soundtrack albümü. Bu albümü seviyorum. Bu albüm beni Eminem fanı yapmıştı çünkü."


facebook.com/eminemteamturkeyfans
twitter.com/EminemTurkeyBlg

kaynak: Complex

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder