Eminem - Mariah Carey ilişkisi - Eminem Turkey | Eminem Hakkında Haberler, Çeviriler, Videolar

Breaking

5 Mart 2014

Eminem - Mariah Carey ilişkisi


Olay ilk başta Eminem'in, Mariah Carey ile ilişki yaşadığına dair bir çok şarkı yazmasıyla başladı. Ancak Mariah Carey bunları reddetti. Carey'e göre ciddi bir ilişkileri hiç bir zaman olmadı. Eminem bu ilişkiye dair "Superman", "Jimmy Crack Corn", "Bagpipes From Baghdad" ve "The Warning" şarkılarını yazmıştır.

Bu olaya dair en çok bilinen şarkılardan ikisi "Bagpipes From Baghdad" ve "The Warning" şarkılarıdır. "Bagpipes From Baghdad" şarkısında şu anki eşi Nick Cannon ile evliliklerini kötülemektedir. Cannon buna karşılık Eminem'in kariyerinin "ırkçı yobazlığa" vs dayandığını ve intikam alacağını söyledi. İntikam alabildi mi? Tabi ki hayır bu yavşak kim lan!? 

The Warning'deki telefon kayıtlarını veriyorum. Dinlediyseniz Mariah sürekli gülerek konuşuyor. Bu kayıtlardan sonra cevap veremediler. Eminem ilişkiyi kanıtlamış oldu. Ayrıca Eminem'in telefon görüşmelerini kaydettiğini anlıyoruz :D

Mariah: Seni seviyorum
Eminem: Ben de seni. Kulağına sessizce romantik bir şeyler fısıldamama izin ver şimdi, ne diyorsun?
Mariah: Hiçbir şey
Eminem: Evet, yani benim yapacağım şey de hafızanı tazelemek bana şunu dediğinde
Mariah: Seni istiyorum

Eminem: Şimdi, devam etmeli miyim yoksa ateşkes imzalamalı mıyız?
Mariah: Tatlı olduğunu düşünüyorsun, değil mi?
Eminem: Tatlı kıçına bahsine var mısın? Evet öyle düşünüyorum
Mariah: Ben Mary Poppins B’yim
Eminem: Ve ben de Süpermen'im.
Mariah: Mary P ve Slim Shady
Eminem: Üstünüze geliyor


Mariah Carey 2009'da Obsessed adlı şarkıda kendisine takıntılı bir adamdan bahsediyordu. O kişiyi Eminem olarak gösteriyordu ancak Cannon yani eşi bunu reddetti. 

Klipte Eminem olarak gösterilen kişi;


Eminem'de buna çok sinirlenip yine aynı yılın Haziran ayında "The Warning" şarkısını yayınladı. Bu şarkının içinde Mariah Carey'in abazalık dolu sesli mesajları vardı. Ayrıca şarkıda ilişkilerine dair başka kanıtları olduğunu da ima ediyordu. Mariah ve Cannon buna cevap veremediler. Eminem bunu kanıtlamış oldu. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder