Eminem - I'm Back Analiz (Jennifer Lopez & Christina Aguilera olayı) - Eminem Turkey | Eminem Hakkında Haberler, Çeviriler, Videolar

Breaking

30 Mayıs 2014

Eminem - I'm Back Analiz (Jennifer Lopez & Christina Aguilera olayı)


Öncelikle sitedeki en çok okunan yazılardan olan ve oldukça ilgi gören Eminem'e Diss Atanların Başına Gelenler yazımı okumadıysanız buraya tıklayarak mutlaka okuyun. Christina ile yaşadığı olayların uzun bir anlatımını da içeriyor.


Eminem'in I'm Back şarkısının sonunda annesine küfredildiğini sananlar var. Alakası yok arkadaşlar. Yanlış anlıyorsunuz sözü. 

I'm sorry Puff but I don't give a fuck if this chick was my own mother
I still fuck her with no rubber and cum inside her
And have a son and a new brother at the same time
And just say that it ain't mine, what's my name

Sözün çevirisi: (Fazlasıyla +18)
Üzgünüm Puff ama eğer bu fıstık benim kendi annem olsaydı bile umrumda olmazdı
Yine de onu sikerdim, hem de kondom olmadan, ve içine boşalırdım
Böylece doğacak çocuk hem oğlum hem de kardeşim olmuş olurdu
Üstüne üstlük çocuğun benden olmadığını söylerdim, adım ne benim?

Şimdi böyle okuyunca annesine diyormuş gibi ama aslında Jennifer Lopez’den bahsediyor :D Bir de bu sözlerin öncesine bakalım.

…finger Longer than the rumor that I was sticking it to Christina
Cause if I ever stuck it to any singer in showbiz
It'd be Jennifer Lopez and Puffy you know this

Çevirisi:
…parmağım daha uzun, Christina’ya çaktığım iddiasının medyayı meşgul etme süresinden bile
Çünkü eğer bir şarkıcıya çakacak olsaydım
Bu Jennifer Lopez olurdu ve Puffy sen bunu biliyorsun.

Şimdi sözleri en baştan bir daha okuyalım hadi çocuklar repeat after me.
…parmağım daha uzun, Christina’ya çaktığım iddiasının medyayı meşgul etme süresinden bile
Çünkü eğer bir şarkıcıya çakacak olsaydım
Bu Jennifer Lopez olurdu ve Puffy sen bunu biliyorsun.
Üzgünüm Puff ama eğer bu fıstık benim kendi annem olsaydı bile umrumda olmazdı
Yine de onu sikerdim, hem de kondom olmadan, ve içine boşalırdım
Böylece doğacak çocuk hem oğlum hem de kardeşim olmuş olurdu
Üstüne üstlük çocuğun benden olmadığını söylerdim, söyle adım ne benim?

Yani Eminem Jennifer Lopez’e laf çakıyor :D Eğer birine çakmış olsaydım bu Christina değil Jennifer olurdu diyor. Sonraki sözler de bunun devamı. Puffy (Puff) ise Jennifer Lopez’in o zamanlar ki sevgilisiydi.

Biraz araştırdım ki Eminem’in bu sözleri hip hop tarihinde yazılmış en komik aynı zamanda en anlaşılması güç esprilerden biriymiş. Cidden öyle aslında.

Yanlış bilgilendirme yaptığım için özür dilerim hepinizden, en azından düzelttim bu kadar yazıp. Kusura bakmayın tekrardan.

İletişim için: twitter.com/NomadCRY
facebook.com/NomadCRY1
Öbür yönetici: twitter.com/plzcek

Sayfamız twitter.com/EminemTurkeyBlg
facebook.com/EminemTeamTurkeyFans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder